Lite info!

Hej kära kunder! 
 
Tänkte ge er lite info angående mina varor. 
 
  • Det går att få tegelpannor som målas med färg som tål att stå utomhus, säg till vid din beställning!
  • Tegelpannorna skickas som paket med Schenker och frakten ligger mellan 75-95:- (det är vad de tar, jag tar inte ut någon extra avgift)
  • Jag målar allt för hand. 
Sen till sådant som kommer inom kort :) 
 
  • Välkomstskyltar
  • Tegelpannor med decoupage
  • Posters med recept m.m
Så håll utkik! 
 
Tack för att ni tittar in här då och då.
 
Kram//pysselmartan

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är klart jag vill titta in och titta runt på din blogg.
Vad jag blir glad att du gillade min blogg.
Ha en fin söndagskväll!
Kram
Hanna

Svar: Vad gulligt av dig :)
Kommer säkert kika in igen! Tack för dina ord.
Detsamma.

Kram//Pysselmartan
Martan

2012-11-04 @ 20:45:48
URL: http://blommorifonstret.blogspot.com
Postat av: Annas idéer

Härligt med kreativa människor!
Anna

Svar: Vad kul att du tycker det :)Häls// Pysselmartan
Martan

2012-11-04 @ 20:56:28
Postat av: House number 11

Hej!
Vad duktig du är!
Och vilken trevlig blogg du har.
Jag kommer tillbaka!
Kram Jenny

Svar: Tack så jätte mycket för dina ord! Du är varmt välkommen :)

Kram// Pysselmartan
Martan

2012-11-04 @ 21:06:23
URL: http://housenumber11.blogspot.com
Postat av: Melody

Så kul att jag hittade din blogg!
Fina saker du gör!
Hälsningar från
Melodys matte

Svar: Ja men vad roligt att du gjorde det! Tack så jätte mycket :)

Mvh// Pysselmartan
Martan

2012-11-05 @ 14:46:33
URL: http://Melodyshihtzu.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0